mandag 18. mai 2009

PostHeaderIcon Horoskop, salmebok og livet generelt

Kom over denne siden, og dette sto det om Tvillingene, som er mitt stjernetegn; senyumkenyit

Nordnorsk feskarhoroskop

Tvillingan:

Din stakkars jævel..! Sjarken din læk, og du e usedvanlig spak i kjæft'n. Finn fram salmebok og almanakk, så styr du klar av spetakkel! Belag dæ på at rammevilkåran generelt i feskeinsdustrien vil tellstrammes kraftig ætter han Pettersen kjæm tell makta. Ta det ikkje pærsonli ! Dagens motto: Silda kjæm når ho finn det førr godt.

#

Og hva skal jeg så si til dette? Jeg som ikke en gang vet hvor salmeboka som jeg fikk på barneskolen er, og ikke gidder jeg ta meg bryet med å lete etter den heller. I alle fall ikke her og nå. Og "kjæften" er det heller ingen ting i veien med...

Joda, innrømmer det. Av og til så kan det nok føles som om sjarken er lekk. Men stort sett føles alt bare topp!

Hvorfor? Familien er frisk. Har en snill mann som jeg er veldig glad i. Ungene har det bra på hver sine kanter. Har et barnebarn, en krabat på godt og vel 2 år, som er akkurat så herlig og smårampete som toåringer skal være. Barnebarn nr. to ventes hvilken dag som helst. Og i tillegg er det jo snart sommer. senyum

I dag skinner sola, og det ser ut som om det skal bli en like flott dag som i går, 17. mai., som var den varmeste nasjonaldagen her noensinne med 21,5 grader. Kan det bli bedre?

En dag for sent ute, men likevel: HURRA!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det er så fint når man kan si at livet er flott! God helg til deg og dine!

Irmelin sa...

Det nordnorske feskarhoroskopet har brakt mykje latter her i heimen - og ellers rundt om. Koselig blogg og lykke til med agurktida ;)