mandag 2. februar 2009

PostHeaderIcon Hakking og Wham Bam Thank You Lamb

Wham bam thank you lamb, en strikket hals, går som en farsott overstrikkeverdenen for tiden. Og ja, enkel og fin er den, men har ikke stått veldig høyt oppe på 'skalgjørelista' mi. Det er jo så utrolig mye fint jeg har lyst til å lage, og lista er lang.

Men....så fikk jeg se MarianneG sin hakkede versjon av samme halsen, og da avanserte den plutselig til topp-tre. Både fordi jeg synes Marianne sin variant var finere enn originalen, men også fordi jeg fikk lyst til å prøve dette med hakking.senyum



PS:

Sitter her med en ferdigskrevet velbegrunnet søknad med ønske om å få utvidet døgnet til minst 30 timer, men kan noen fortelle meg hvor den skal sendes? gigil


4 kommentarer:

Anonym sa...

Fargene ser veldig spennende ut... Dersom du får tilbakemelding på hvor søknaden din kan sendes håper jeg du gir beskjed. Skulle forfattet en slik jeg også ;)

Anonym sa...

Takk for besøk i bloggen min og hyggelig tilbakemelding.
Gleder meg til å se hvordan din versjon av halsen blir.

Anonym sa...

Hei, hakking er morsomt! Lykke til med halsen, det vert sikkert stilig.

Og dersom døgnet vert utvida med 30 timar håper eg at fleire av oss får sammme effekt? Hadde vore greitt med nokre timar til! Skulle gjerne brukt nokre både til soving og diverse hobbyting...

Anonym sa...

Hei - titter innom for å ønske deg ei riktig god helg - og lykke til med Wham- Bam'en :-)