søndag 4. januar 2009

PostHeaderIcon Nyttårsforsetter og nyttårsprosjekter



Nyttårsforsetter- og prosjekter må man selvfølgelig ha.
Denne lekre saken her vil, sammen med noen småfolkprosjekter (str. 2 år og str. veldig smått) være mine nyttårsprosjekter.

Og forsettet, ja det er at det som kommer på pinnene, det skal også ferdiggjøres innen rimelig tid... gigil

Ble altså hodestups forelsket i tunikaen Topstykke, da jeg kom over den i går. Mønster og garn er allerede bestilt fra Danmark. Den skal strikkes i Geilsk ull, et garn jeg aldri har vært borti før, så det blir spennende. Og for de som kjenner meg kommer det vel ikke akkurat som noen bombe at jeg valgte (mørk) grønt garn. malu

Men, som sagt, jeg har også planer om å strikke noen småfolkplagg. Hva det måtte bli får mammaen til Birk og den lille huleboeren bestemme. senyum

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg virkelig til å følge denne, for den er bare så lekker. Jeg har veldig lyst selv, men må bare prioritere det som allerede ligger her, hehe..