tirsdag 16. september 2008

PostHeaderIcon Nye strikkepinner

Nyeste nytt på strikkepinnefronten er disse Harmony Wood-pinnene som jeg har bestilt fra Get Knitted. Suuupre å strikke med og flotte å se på. Som navnet tilsier er de laget av tre, laminert bjørk.
Foruten strømpepinner i de tykkelsene jeg bruker mest, har jeg også kjøpt inn rundpinner i størrelsene 2, 2,5 og 3 i 40 og 60 cm. I tillegg settet med pinner som har utskiftbare kabler. Settet inneholder pinner fra størrelse 3,5 til og med 8, kabler i flere lengder pluss stoppere. Så da skulle jeg ha pinner til det meste. :)


Rene kunstverkene

Utstyrsfreak jeg, neheeei... :-&

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh! Blir meir og meir frista til å kjøpe desse pinnane...... Dei er så lekre!!! Ha ein fin dag, og kos deg med ny-pinnane dine :)

Anonym sa...

Nydelige pinner som du kommer til å elske. Jeg har to par strømpepinner og en rundpinne, men skal investere i flere!

Anonym sa...

Freak? Nei nei, harmony wood er ren nødvendighet, hehe;-) hilsen en som også har dem, mine kjære harmoniske trepinner<3 (og snart skal få flere i posten, bare de får de inn igjen på get knitted)

Anonym sa...

Åhhhh, jeg vil og ha sånne!! Heldige du, kos deg med pinnene :)

Anonym sa...

Lekre pinner ja! Drømmer om slike jeg også, men toåringen min bøyer metallstrikkepinnene mine. Tør ikke tenke på hva han hadde gjort med trepinner....