onsdag 20. august 2008

PostHeaderIcon eBay-handel

Har tenkt på det lenge, å handle på eBay, altså, men det har virket så skummelt… :">


Her om dagen hev jeg meg endelig ut i det, men våget i første omgang ikke det helt store kjøpet. 300 gram garn ble bestilt fra twinboysan. Garnet består av 95% ull og 5% zoolagax tomenta. Har egentlig ikke peiling på hva dette siste er, men regner med at det er noe syntetisk som forsterker det. Summen kom på hele NOK 72,91, og av det var godt og vel halvparten frakt.


Og i går kom det. Fra…ehh… Kina. :D




Tre hesper helt OK garn, en strikkepinne str. 3,75 og et pinnemål (engelske størrelser). Pakken kom som rekommandert sending (jøss…) og har brukt bare 12 dager på den lange veien. I tillegg var den, og det uten at jeg hadde bedt om det, merket med ”gift”. ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,innom å hilser på her jeg..Men så ser jeg noe kjekt garn fra ebay da..
Og da må jeg innrømme at jeg blir fristet..*igjen da*
Så jeg lurte på hvilket "navn" det var på selgeren?
Hadde jo håpet at det var merinoull eller noe slikt..
Man blir jo litt små-kresen etterhvert også..må vites*fniis*
Uannsett,lykke til med trylling av ditt garn..Og du, ebay er ikke noe nifst...bare veldig fristende *ti hi*
Ha en fin kveld,takk for meg :)

Anonym sa...

Du har veldig rett her, Sidsel, det fantes ikke nifst å handle på eBay! Tvert om, det var jo både enkelt, gøy og det ga mersmak. *farlig, farlig*

Denne selgeren kaller seg 'twinboysan', har linket til henne i innlegget ovenfor. Garnet er nok ikke merino, siden det var et prøvekjøp satset jeg på det billigste. Men som du sikkert har sett finnes det massevis av spennende merinofristelser der.

Ha en fortsatt fin kveld. :)